Faq

Wat als mijn huisdier iets in de box niet lust?

We dragen een individuele aanpak erg hoog in het vaandel; elke bestelling wordt zorgvuldig opgevolgd en kan gepersonaliseerd worden op basis van de wensen van jou en je huisdier.
Aarzel niet om zelf contact met ons op te nemen via info@animeals.be als er iets niet naar de wensen van jouw huisdier is.
Samen zullen we ervoor zorgen dat je net die producten krijgt toegestuurd, perfect afgestemd op de voorkeuren en wensen van jouw huisdier.

Mijn hond heeft last van allergieën. Wat nu?

Laat ons weten welke allergie jouw viervoeter heeft via info@animeals.be en we zorgen ervoor dat er aangepaste producten in jouw Animeals-Box zitten.

Wanneer ontvang ik mijn Animeals-Box?

Alle boxen worden verzonden in de eerste week van de maand.
Heb je toch snel nog iets nodig, aarzel dan niet om ons te contacteren en we zoeken samen naar een oplossing zodat jij en je huisdier niets te kort komen.

Wat zijn de leveringsopties?

Ben je overdag niet thuis of laat je liever op je werk leveren?
Of haal je graag je Animeals-Box of in een door jou gekozen afhaalpunt? Het kan allemaal.

We werken samen met B-Post, DPD en DHL zodat er zeker een optie tussen zit die voor jou de beste oplossing is. Tijdens het ingeven van jouw voorkeur wordt alles duidelijk aangegeven, ook de manier waarop de levering zal plaatsvinden.
Toch nog bijkomende vragen, opmerkingen of bijzondere wensen? Stuur ons en mailtje naar info@animeals.be en we zoeken samen naar een oplossing.

Kan ik mijn lidmaatschap pauzeren of stopzetten?

Dat kan! Dit kan je zelf door in te loggen met jouw naam op onze website en in je account de gegevens aan te passen.
Je kan ons ook een mailtje sturen naar info@animeals.be en wij brengen het graag voor jou in orde.

Hoe kan ik mijn account-gegevens aanpassen?

Verhuisd? Nieuw huisdier? Of is je harige vriend enorm gegroeid van al het lekkers dat we je bezorgd hebben? Pas dan eenvoudig je gegevens aan…
Dit kan je zelf door in te loggen met jouw naam op onze website en in je account de gegevens aan te passen.
Je kan ons ook een mailtje sturen naar info@animeals.be en wij brengen het graag voor jou in orde.

Welke betalingsmogelijkheden heb ik?

Hoeveel kost een Animeals-Box?

Dat is afhankelijk van je gekozen huisdier, frequentie en eventuele upgrade.
Tijdens het ingeven van jouw voorkeur wordt alles duidelijk aangegeven, ook de prijs die je zal moeten betalen voor jouw Animeals-Box.